Diplom til Retail Energy og Hageland på ANFO Effekt!
Sammen med Hageland mottok Retail Energy Diplom i kategorien SMART MULTI på ANFO Effekt.
Torsdag 9/2 samlet Annonsørforeningen ANFO 400 bransjefolk på prisutdelingen ANFO Effekt i Oslo. Med 119 caser innsendt og 27 priser totalt fordelt på 5 kategorier, er vi SUPERSTOLTE over at vi sammen med kunden vår Hageland, mottok Diplom i kategorien SMART MULTI i ANFO Effekt.
Gode resultater for Hageland
Sammen med Hageland har vi levert fantastiske resultater for 2016, både ift. adferds-/handlingseffekter og holdnings- og kunnskapseffekter.
Hageland kan vise til flotte veksttall ift. bransjen for øvrig. Ikke bare er vi stolte av å ha levert fantastiske resultater gjennom et helt år, men også for en kjede som er tuftet på lokalt eier- og kjøpmannskap under merkevaren Hageland. Resultatet er summen av hva vi, kjeden sentralt og den enkelte kjøpmann lokalt sammen har jobbet hardt for å oppnå!
Dette er juryens samlede begrunnelse for premieringen for caset “Hageland 2016”: “Juryen ønsker å belønne Hageland med diplom for solid case. De har gått grundig til verks og har en rød tråd fra markedsinnsikt til strategi til tiltak og gjennomføring. Caset får pluss for god innsikt og strategivalg som skapte en tydeligere merkevareposisjon i målgruppen – i en konkurranseintensiv bransje. De bruker hele verktøykassa med en god miks av både sentrale og lokale tiltak, som gir resultater. Gratulerer!”