Jordnære tips&råd fra Hageland
Vi har i sammen utviklet konseptet Jordnære tips&råd, som skal bygge Hagelands fotavtrykk -Der kunnskapen gror.
Hageland posisjonerer seg som den faglig beste hagesenterkjeden i Norge, og ønsker å sette fokus på sesongaktuelle varer gjennom ekspertråd og inspirasjon.
Hele Norges gartner Line Mette er allerede godt kjent hos kjernemålgruppen, og skal fronte konseptet.
Målsetting er økt kjennskap og kunnskap rundt merkevaren Hageland, samt drive trafikk til butikk/salg.
Løsning
Vi har i sammen utviklet konseptet Jordnære tips&råd, som skal bygge Hagelands fotavtrykk -Der kunnskapen gror.
En generisk konsept-vignett og 40 filmer med tilhørende premieplakater skal vises gjennom faste innslag på God Morgen Norge fra julen 2017 og gjennom sesongen 2018.
Det er utviklet en egen lydvignett som etableres som Hageland kjennings-jingel.
Video og stillbilder fra tips&råd filmene er en del av Hagelands kampanjeløp og deles på Fb og Instagram. Materiell fra filmene skal bidra til å bygge innhold og synergi på tvers av kanalene og kundeklubb, samt fylle tips&råd universet på hageland.no
Filmproduksjon/filmregi av Nice One.
Her kan du se konsept-vignetten og de første 5 filmene (julefilmene)