Jubelsuksess for Peppes Pizza fra frysedisken
Retail Energy har bidratt med utvikling av et sterkt og tydelig butikkmateriell som skaper oppmerksomhet rundt de nye produktene. Det funker.
Nordmenn elsker pizza, og de elsker de nye pizzaene fra Peppes som du finner i frysedisken i dagligvarebutikkene. Markedet for frossenpizza har så lang i år vokst med 9,5% i verdi og 4,9% i volum. Det er solgt 1 341 000 flere frossenpizzaer i år sammenlignet med i fjor. Peppes har tatt 7,6% verdiandel siden lanseringen i uke 8. Allerede er 1 433 000 Peppespizzaer fra frysen er fortært av begeistrede nordmenn. Retail Energy har bidratt med utvikling av et sterkt og tydelig butikkmateriell som skaper oppmerksomhet rundt de nye produktene. Det funker. Ta kontakt så får du vite mer om butikkampanjer og godt egnet butikkmateriell. Resultater i følge Nielsen per uke 32-2019